Raccoglie u putenziale prestu veru, prestu vene a riunione strategica annuale

U 14 di ghjennaghju di u 2021, u "Seminariu di Riassuntu 2020 è Strategia di Target 2021" di Soontrue Machinery hè stata cum'è prevista in Foshan.I dirigenti è i principali di Shanghai, Chengdu è Foshan si sò riuniti per discutiri u riassuntu di i risultati cummerciale di Soontrue in 2020 è a so pianificazione strategica in 2021. 2020 hè un annu fieru per Soontrue Machinery, andemu avanti è facemu grandi successi.In 2021, duvemu avè una visione è una previsione per u sviluppu à longu andà.Avè un sensu di periculu è micca conformista, per fà u pruduttu, fate bè, cusì chì u pruduttu hà a cumpetitività assoluta di u mercatu Presidente di a strategia splusiva, lasciate Soontrue in i successi di u 2020, 2021 Soontrue cuntinuà à fucalizza nantu à i prudutti, migliurà u livellu. di l'intelligenza, l'equipaggiu per fà specializatu, fate bè, accelerà u ritmu di l'iterazione di u produttu è a nova tecnulugia.

imagine 001

Fornite prudutti di dumanda di u mercatu, tecnulugia è suluzioni, sensibili à u cambiamentu di i bisogni di i clienti.Aghjustate a strategia di cummercializazione, pigliate u mercatu cum'è l'orientazione, chjude u cliente strategicu, occupate a pusizione di punta di u mercatu continuamente.

In seguitu à a tendenza, in 2021, faremu un layout attivu in robot intelligenti, interazzione Internet di e cose è altri campi promettenti, chì permettenu à l'industria di e macchine di imballaggio di avanzà in modu intelligente.

imagine 002

Riguardu à u 2020, avemu superatu e difficultà è superatu e difficultà.

In vista di u 2021, andemu avanti in modu stabile cù sforzi cuncertati.

L'annu straordinariu 2020 hè passatu.

Standing à stu novu puntu di partenza di speranza in 2021.

Soontrue, cù e so rispunsabilità nantu à e spalle.

A manu cù i partenarii per cavalcà u momentu.

Ottene un novu salto, innuvà di novu brillanti.

 


Tempu di Postu: 22-Jan-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!