Consegna di macchina di imballaggio di sacchetti à i nostri clienti

#prestu veru10 set di#saccaconsegna di a macchina di imballaggio.Soontrue hè unu di i prufessiunali pionieri#imballufabricatori di machini in Cina.chì hè specializatu in a fabricazione di diversi tipi#macchine imballatriciper granuli, polveri, liquidi, ecc per più di 28 anni.Avemu assai machini chì ponu esse persunalizati.

Cù alta qualità è squadra di ingegneri prufessiunale è tecnulugia avanzata, i nostri prudutti sò stati esportati in più di 100 paesi.A megliu qualità di a macchina farà chì l'utilizatori aumentenu a produtividade è riduce i costi di mantenimentu, ottene una efficienza ecunomica più alta.

Avemu statu appruvatu da ISO9001: 2000 è CE è pussedemu un attellu standard di 1100000 metri quadrati.Chì cù 3 fabbriche situate in Cina.cù più di 1500 impiegati.È avemu allargatu strategicamente a nostra cumpagnia è cresce rapidamente.

Ogni annu avemu participatu à parechji spettaculi in l'oltremare è in casa.Per spettaculi internaziunali cum'è l'Italia, Dubai, Egittu, Algeria, India, Indonesia, è Brasile è cusì.Cù una visione di u mercatu è u putere di decisione, e nostre macchine diventanu sempre più populari è internaziunali.


Tempu di post: 17-May-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!