Soontrue 2020 Attività di espansione di l'Oasi Orientale

In u vaghjimu d'ottobre, per rinfurzà a cumunicazione è a cuuperazione trà i soontrue impiegati è rinfurzà a coesione di a cumpagnia, Shanghai Soontrue hà sonatu a nave di assemblea.U 24 d'ottobre, l'attività di espansione cù u tema di "Gathering Soontrue · Esplodere i prudutti win-win" hè stata in u pittorescu Shanghai Oriental Oasis.

imagine 001

Sottu à l'ambiente attuale, Soonture hè più preoccupatu di a salute fisica è mentale di l'impiegati.Speremu di migliurà a qualità fisica di l'impiegati è di rinfurzà l'interazzione è a cumunicazione trà l'impiegati attraversu questa attività di divulgazione, in modu di creà una atmosfera di cultura corporativa armoniosa, sana è positiva, per chì l'impiegati ponu stà inseme, avanzà è diventanu eccellenti.

imagine 003 

12 squadre "debuttu brillanti", avemu a manu, fiancu à fiancu, per compie una partita di riscaldamentu dopu à l'altru, cun sincerità per affruntà tutti in u cullettivu, ognunu pò sente u calore di a squadra.

 imagine 005 imagine 007 imagine 009 imagine 011 imagine 013

L'attività di sviluppu di u staffu di Shanghai Soontrue in u 2020 hè finita cù applausi.Grazie à ogni impiigatu per a so passione è l'entusiasmu, chì face sta espansione cusì eccitante.Facemu un appuntamentu per l'espansione di l'annu prossimu !

imagine 015 


Tempu di pubblicazione: 29-ottobre-2020

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!