Reunione di strategia di vendita SOONTRUE 2022

q9
U 10 di ghjennaghju di u 2022, prestu una vera furmazione di strategia di vendita è seminariu hè stata cun successu.I gestori è l'elite di vendita da trè basi in Shanghai, Foshan è Chengdu anu assistitu à a riunione.
U tema di a riunione hè "aghjunghje momentum soontrue, specializazione, special new".L'idea è u scopu di a riunione hè di fucalizza nantu à u sustegnu di a tecnulugia innovativa, rinfurzà a squadra di marketing è crea valore per i clienti.

Focus nantu à a specializazione è a specializazione di u produttu
q10
À a riunione, u presidente Huang Song hà enfatizatu chì in u 2022, cuncintrau nantu à a strategia di "specializazione è innuvazione speciale" è cultivendu constantemente u caratteru di "specializazione è innuvazione speciale", duvemu travaglià dura per risolve i punti di dolore di i clienti è cunquistà e tecnulugia core. , è radicà u spiritu di "specializazione è innuvazione speciale" in l'impresa.Speremu chì u futuru di a cumpagnia serà guidatu da numerosi squadre "specializate è innovatori".
In u futuru, Soontrue farà innovazioni è innovazioni in più industrie;Rispondi attivamente à a dumanda di u mercatu cumplessu è cambiante, sviluppà è sviluppà più prudutti novi, sviluppà a strategia di "specializazione è innuvazione", è prumove in più u sviluppu di alta qualità di l'industria imballaggio.

 


Tempu di post: 18-Jan-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!