Soontrue Machinery Equipment Co., Ltd. hà vintu u titulu di "specialità nova" impresa!

In dicembre 2021, u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia di l'Infurmazione in a sala di a pruvincia di Guangdong publicata in u 2021 in a pruvincia di Guangdong a specializazione, novi imprese, foshan pine sichuan machinery equipment co., LTD hè stata premiata u titulu di "specializazione, nova" impresa, hà vintu u tìtulu di "specializazione, u novu" impresa, micca solu per l 'industria chuan loose-looking, innuvazione tecnulugia è u core cumpetitività di cumplettamente affirmatu, A cumpagnia hè dinù assai ricunnisciutu in i prudutti, tecnulugia, innuvazione, sviluppu è altri aspetti.
 
L'imprese "Specialized, special and new" fucalizza nantu à i ligami core di a catena industriale, cuncintratu in u core business, cù e caratteristiche di specializazione, raffinamentu, specialità, novità, etc., hè diventatu un traspurtadore chjave per implementà l'innuvazione guidata. strategia di sviluppu, divintatu una forza impurtante per migliurà a stabilità è a cumpetitività di a catena industriale è a supply chain.
A cumpagnia Soontrue, cum'è u tistimone è u capu in u campu di a pruduzzione automatica di l'alimentu è a machina di imballaggio in Cina, hè sempre stata guidata da a dumanda di i clienti è hà aiutatu à u sviluppu d'alta qualità di i machini di imballaggio. furnisce à i clienti solu suluzione intelligente di imballaggio, crea un sistema di serviziu di u produttu di fiducia di u cliente, è crea valore per i clienti.
In u futuru, Soontrue hà da cuntinuà à aderisce à a direzzione di sviluppu di "specialized, spiciali è novu", fucalizza nantu à i prudutti, rinfurzà l'innuvazione, usendu nova tecnulugia per risolviri i novi prublemi di pruduzzione di imballaggio, guidanu u sviluppu di l'industria di imballaggio, più grande, megliu, più forte, per u putere di a fabricazione intelligente di a Cina!
 


Tempu di Postu: Dec-08-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!