VFFS Packing Machine Operazione sicura

1. Verificate a superficia di u funziunamentu, u cinturione di trasportu è u traspurtadore di l'attrezzi di sigillatura è assicuratevi chì ùn ci hè micca strumentu o impurità nantu à elli ogni volta prima di inizià.Assicuratevi chì ùn ci hè micca anormalità intornu à a macchina.

2. L'equipaggiu di prutezzione hè in pusizione di funzione prima di inizià.

3. Hè strettamente pruibitu di fà ogni parte di u corpu umanu vicinu o cuntattu cù qualsiasi parte di u funziunamentu durante u funziunamentu di a macchina.

4. Hè strettamente pruibitu di stende a manu o qualsiasi strumentu in u traspurtadore di l'attrezzi di sigillatura finale durante l'operazione di a macchina.

5. Hè strettamente pruibitu di trasfurmà i buttoni di u funziunamentu spessu, nè di cambià i paràmetri di i paràmetri spessu senza alcuna autorizazione durante u funziunamentu normale di a macchina.

6. Over vitezza funziunamentu-longu termine hè strettamente pruibitu.

7. Quandu a macchina hè operata, aghjustata o riparata da parechje persone à u stessu tempu, tali persone anu da cumunicà bè cù l'altri.Per fà ogni operazione, l'operatore deve prima mandà u signale à l'altri.Saria megliu di disattivà l'interruttore di alimentazione maestru.

8. Sempre inspeccionà o riparà u circuitu di cuntrollu elettricu cù u putere off.Tali inspezioni o riparazioni devenu esse fatte da u persunale elettricu prufessiunale.Cum'è u prugramma autumàticu di sta macchina hè chjusa, nimu puderia mudificà senza alcuna auturizazione.

9. Hè strettamente pruibitu di upirari, aghjustà o riparà a machina da l'operatore chì ùn hà micca tenutu un capu chjaru per via di borra o fatigue.

10. Nimu puderia mudificà a macchina per ellu stessu senza l'accunsentu di a cumpagnia.Ùn aduprate mai sta macchina fora di l'ambiente designatu.

11. E resistenze dimacchina di imballaggiocunfurmà cù u standard di sicurità di u paese.Ma a macchina di imballaggio hè iniziata à a prima volta o ùn hè micca usata per un bellu pezzu, duvemu principià u riscaldatore à bassa temperatura per 20 minuti per prevene i pezzi di riscaldamentu da smorzamentu.

Attenzione: per a sicurità di sè stessu, di l'altri è di l'equipaggiu, seguite i requisiti sopra per u funziunamentu.A Cumpagnia ùn hà micca rispunsabilità per qualsiasi accidente causatu da u fallimentu di i requisiti sopra citati.


Tempu di Postu: Aug-05-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!