2021 Foshan Soontrue Group Attività di Custruzzione è Espansione

Ogni prughjettu di espansione ben pianificatu stimula a vitalità di a squadra è rinfurzà a coesione è a forza centripeta di a squadra. In u prucessu di espansione l'esperienza alternativamente, ognunu hà spartutu l'alegria è l'esperienza di successu, sanu sanu chì una squadra forte hà bisognu di fiducia mutuale. , cumunicazione efficace, urganizazione raghjone, forza esecutiva forte è altru significatu impurtante di a cooperazione di squadra!

Attività 1

Stile di squadra unita

Una squadra raffinata, un core intraprendente, forzerà inseme. Ogni volta chì avanzanu, brillanu cù a so ghjuventù, è ogni volta chì appariscenu, mostranu a so forza infinita. ambiziosa, vigorosa è vigorosa è vitalità à l'altura!

Attività 2

Carnaval, festa è tempu felice

In a tarda dopu meziornu, a cumpagnia hà urganizatu un grande picnic. A personificazione di l'elite di songchuan chì hè onnipotente nantu à u campu di u travagliu in i ghjorni di a settimana hè chef stella, ogni mostra a so cumpetenza assai! a scena fume curl...U cibu diliziosu nantu à a legna ci avvicinava di novu, è a risa era piena di gioia !

Attività 3

2021 Foshan Soontrue L'attività di espansione "Gather Momentum Soontrue, Limit Future" hà ottenutu un successu cumpletu! L'attività culurite anu aiutatu à tutti i membri à cunnosce megliu è guadagnà assai. Hè statu l'incuragimentu di a squadra è u spiritu inflexible chì hà superatu a sfida. u futuru, avemu da travaglià in un statu più pienu, brillanu in i so campi rispettivi, è travaglià inseme per scuntrà e sfide!


Tempu di Postu: Nov-04-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!