Mostra di carta di casa |New Image, Novu Equipamentu, Novu Internet di e Cose cù Bracciu Mecànicu Automaticu

U 26 di Maghju, a 28ª EXPO Internazionale di Carta Disposable China hà iniziatu cum'è previstu à u Nanjing International Expo Center.Prufessiunali di tuttu u mondu si sò riuniti per assistisce à questu avvenimentu annuale di l'industria.

À l'Esposizione di Paper House di quist'annu, Soontrue hà purtatu quist'annu intelligenti di pugilatu è soluzioni di palletizazione cù bracciu manipulatore è sistema intelligente IoT per brillanu, risponde à e diverse esigenze di l'imprese, è saltendu per a fabricazione intelligente!

Novu Equipamentu, Novu IoT

Cum'è una impresa di riferimentu in tutta l'industria di l'imballaggio, Soontrue cuntinueghja à fà sforzi in a tecnulugia di imballaggio intelligente.A linea di pruduzzione robotica intelligente di pugilatu è di palletizazione presentata sta volta integra suluzioni di disegnu morbidu, pacchettu unicu è pacchettu di pugilatu.

prestu veru

Soluzioni intelligenti di pugilatu è di palletizazione cù u bracciu manipulatore

● Soft Drawing Paper Boxing Soluzione cù Manipulator Arm per E-Commerce

Cumposta da a macchina ZB300H di pacchettu unicu è ZX660E e-commerce boxing machine cù bracciu manipulatore, a suluzione in un passu da a materia prima à i prudutti finiti pò risponde à i bisogni di imballaggio differenziati di i clienti.

640

● Soft Drawing Paper Bundle Pack Soluzione Boxing

Cumpostu da una macchina di pacchettu ZB300HN, una macchina di pacchettu TD300AN, una macchina di boxe ZX660B è di palletizazione cù bracciu manipulatore.L'equipaggiu multipli travaglianu inseme cù flessibilità è precisione è ottene una produzzione efficiente è di alta qualità.

prestu veru-02
640 (1)

● Napkin Packing Solution

ZB800M napkin tube film imballatrice, a velocità di imballaggio hè 40 ~ 75 sacchetti / min, guidata da un servosistema di 10 assi, l'operazione hè più stabile, è u cliente pò persunalizà a dimensione di u saccu di imballaggio.

Macchina di imballaggio di sacchetti prefabbricati di tovaglioli TD800M, a velocità di imballaggio hè di 45-60 sacchetti / min, prestazione stabile è velocità di risposta rapida.

ZH200 servo cartoning machine, a velocità di cartoning hè 30-90 scatuli / min, adattatu per cartone è imballaggio di carta di grande dimensione, migliurà l'efficienza di a produzzione.

640 (2)

● Soontrue Smart Factory Data Monitoring System

U ritmu di l'innuvazione di Soontrue ùn hà mai firmatu.Hà custruitu una piattaforma di sistema IoT per i clienti in un modu di cunfigurazione, chì hà realizatu a visualizazione tridimensionale, l'integrazione di l'infurmazioni, è a gestione è u cuntrollu remoti, è hà migliuratu u livellu di l'infurmazioni è di visualizazione di a gestione di l'equipaggiu.

Situ d'esposizione

prestu veru-03
prestu veru-05
prestu veru-07
prestu veru-04
prestu veru-06
prestu veru08
640 (3)

Prestu veru

Innuvazione infinita integrata in u pruduttu; 

Portate l'ultima sperienza di imballaggio nova; 

A saviezza crea una vita còmoda!


Tempu di post: 31-May-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!