Ricerca è sviluppu indipendenti di manipulatori chì guidanu l'industria

Nantu à a digitalizazione di i prudutti, Soontrue Machinery da una parte in l'equipaggiu per aumentà l'Internet di e cose, i moduli digitale, da una banda, più è più equipaghji per applicà a ricerca è u sviluppu indipendenti è a cooperazione esterna di u bracciu meccanicu.

Packaging hè l 'ultimu prucedimentu di travagliu di una pruduzzione prodottu, è u ligame di sorta di materiale chì organizza i prudutti à esse imballatu per imballaggio convenientu hè a chjave per affettà l'efficienza di imballaggio.Tradizionalmente, imballaggi alimentari hè l'usu di materiale artificiale, soontrue machini ricerca indipendente indipendente è u sviluppu di dui assi meccanica bracciu, è da l 'annu passatu hà cuminciatu à piglià a guida in gnoccoli imballaggio machine è altre industrii in appiicazioni larga-scala.In termini di u più avanzata manipulator tri-assi, Soontrue Machinery hà sviluppatu indipindentamente u manipulator paletizer mentri cooperazione ancu cù fornitori esterni per sviluppà u manipulatore per u prucessu di manipulazione di materiale da questu annu.

In cunfrontu cù a digitalizazione di i prudutti, a vera digitalizazione di a fabbrica di machini hè ancu avanzata rapidamente. L'obiettivu di a produzzione annuale di 8 000 macchine di imballaggio di cuscini hè stata ghjunta in trè anni, ma u scopu hè statu ottenutu in solu un annu per via di u focu l'annu passatu. a seconda mità di l'annu passatu, grinding and welding, dui prucessi impurtanti chì eranu difficiuli di automatizà in l'industria, eranu ancu automatizati.Soontrue machinery hà ancu introduttu una quantità di equipaghji CNC avanzati. Attualmente, soontrue machinery più di 60% di u prucessu hè statu automatizatu, per un digitale cumpletu hà stabilitu una bona fundazione.

adsadas


Tempu di post: 18-novembre-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!