macchina di imballaggio di flussu di novu lanciata

a1
U vantaghju di l'arrivu novu hè eccezziunale
Trè servocontroli operazione simplice è costu di mantenimentu bassu
 
L'intera macchina hè cuntrullata da trè servo, schermu resistive touch di sette inch, statu di travagliu chjaru è prestazione stabile, paràmetri di interazione umanu-macchina, operazione faciule, risparmià u tempu di debugging è riduce i costi di mantenimentu.
 a2
Grau d'automatizazione di l'operazione di alta precisione
 
 
Pudete almacenà i paràmetri di u produttu è a formula cù una chjave, aghjustà automaticamente a lunghezza di u saccu, senza impostazione manuale, alta precisione, sigillatura di input digitale è pusizioni di taglio, precisa senza taglio, stampa di posizione di stop pò esse stabilita arbitrariamente.
a3
Cambiamentu di diverse specificazioni
Forme di imballaggio diversificate
 
Fila opzionale di catena di sigillatura di coltelli, adattate à imballaggi di materiale più pesante, senza rimpiazzà i pezzi, ponu esse imballate à u stessu tempu diverse specificazioni, diverse dimensioni di prudutti, alimentazione automatica d'alta induzione, posizionamentu precisu, convenientu è faciule.
a4
Scenari d'applicazione largamente
scuntrà una varietà di imballaggi di prudutti
 
Per l'hardware, l'apparecchi elettrici, i switches, i picculi commodities, i chimichi di ogni ghjornu è l'altri industrii, l'imballaggi di i prudutti ponu include una chjave, un cacciavite, un interruttore, una presa è cusì.


Tempu di pubblicazione: 15 ottobre 2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!