E macchine di mostra sò vendute è l'affare sò cuntinuati.Foshan Songchuan Zhuguan hà fattu una maravigliosa apparizione in a China International Bakery Exhibition!

A macchina di mostra hè venduta, è a transazzione hè cuntinuu. Soontrue corona di perle hè presentata in a mostra internaziunale di panificazione in Cina!

U 19 di settembre, a 24th China International Baking Exhibition hè stata tenuta à u Centru Naziunale di Cunvenzione è Esposizione in Shanghai.Mostrava l'ultime tendenze di l'industria è era una "pane di u clima" di l'industria.

In u situ di l'esposizione, Soontrue hà fattu una apparizione pesante cù a serie di servo cum'è a serie di imballaggio orizzontale intelligente, a macchina di disimballaggio di servomanipulatore, a macchina di sacchetti pre-fatta di servo piena, etc., chì mostra Soontrue a capacità d'innuvazione invariabile è a forza di R&D in u campu di l'imballaggio di panetteria. Appena hè statu svelatu, hà attrattu assai attenzione, è a negoziazione in situ era in piena. Tutti i prudutti esposti sò stati venduti u ghjornu di l'esposizione, è a bona nutizia di a firma di a transazzione cuntinuava à vene da u situ di mostra !

Visualizzazione di a macchina chjave

29e75a85

Sz-180 trè servo intelligente macchina imballaggio cuscini


Tempu di pubblicazione: 17-10-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!