Trè servo macchina imballatrice horizontale

Tre servocontrolli + corsa stabile + Altamente intelligente

Aduttà u modu avanzatu di servo drive

Macchina senza troppu debugging, boot è usu, struttura simplice, operazione simplice, alta efficienza di produzzione.

Alta precisione, pusizioni precisa senza taglio

Diversi vantaghji di un bonu pruduttu ponu esse vistu

Trè sistema di cuntrollu servo

A macchina hè cuntrullata da trè servos, intelligente super alta, precisione più alta, funziunamentu più stabile, struttura meccanica simplice, debugging còmuda è costu di mantenimentu ultra-bassu dopu a vendita, display di schermu di sette inch, statu di funziunamentu chjaru, pò espansione a funzione più intelligente.

imballatrice horizontale-1

Lunghezza pò esse aghjustatu in autumàticu senza paràmetru manuale, imballaggio autumàticu, alta efficienza.Intelligent display digitale temperature control meter temperature control precision.Higher precisione, sigillatura di input digitale è pusizioni di taglio, rende u sigillamentu è u taglio più precisu, stop, stampa pusizione illimitata, pò esse stabilitu arbitrariamente.

imballatrice horizontale-2

Imballaggio automatizatu di almacenamiento di formule

Pudete almacenà una varietà di parametri di produttu è ricette, attraversu ricette salvate, leghje è altre operazioni per cambià e specificazioni di u produttu. Ùn ci hè bisognu di ripetiri Settings, download and use

Alimentazione automatica, prevene u saccu viotu, ligame automaticu di film, risparmià tempu è costu, riduce l'intensità di u travagliu di l'impiegati è migliurà l'efficienza di a produzzione.

imballatrice horizontale-3

Vasta gamma di usu

Questa macchina hè adattata per imballà strumenti medichi, torta di luna, pane, biscotti, caramelle, medicina, necessità di ogni ghjornu, parti di hardware, cartone o vassoia è altri oggetti solidi cù specificazioni.

imballatrice horizontale-4


Tempu di post: 23-aug-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!