Zhaoda portanu forte per cuntinuà à fà sforzi, Jingdong è altri prughjetti 6 firmatu un cuntrattu per stallà in Dushan Port!

1
U dopu meziornu di u 18 di ghjugnu, a cerimonia di firma di u prughjettu di a Zona di Sviluppu Economicu di u Portu di Dushan hè stata in u Centru di Cunferenza di Pinghu.Leaders di Pinghu City, cum'è Zhong Xudong, Liu Jiean, Chen Qunwei, Shen Youfeng, capi di dipartimenti pertinenti di Pinghu City, è Mu Yunan di Dushan Port Economic Development Zone, etc.Bian ka, vicepresidentu di Jingdong Group, Tong Youzhi , presidente di Kaifa Pharmaceutical Co., Ltd., Luo Lihua, presidente di Lofont Pharmaceutical Co., Ltd., Huang Song, presidente di Songchuan Group, Chen Zhong, presidente di Zhiguang di l'Università di Zhejiang, Xiang Weidong, direttore generale di Fuyi Environmental A Divisione di Prutezzione è altri invitati anu assistitu à a ceremonia di firma.
2 3 4 5 6 7
Dushan Port Economic Development Zone hà firmatu 6 prughjetti cù un investimentu tutale di circa 7 miliardi di yuan. À mezu à elli, u prughjettu di u parcu industriale di e-commerce di Jingdong Group, una di e prime 500 cumpagnie di u mondu, u prughjettu di l'aumentu di capitale di pionieri farmaceutici è innovatori. droghe cù un investimentu tutali di più di 100 milioni di dollari americani, è u prughjettu di materiali spiciali di l'elettronica Lefentai, etc.I prughjetti coprenu l'e-commerce mudernu, i novi materiali, a fabricazione di l'equipaggiu high-end, a vita è a salute, ecunumia digitale è altre industrie, chì cunforma à l 'orientazione di u sviluppu industriale di Dushan Port Zona di Sviluppu Economicu è Tecnululogicu, è vi inject forti forza à luttà u "Big Port Dream" è accelerà u sviluppu ecunomicu di u portu.
8
A cerimonia di firma hè stata presiduta da Chen Qunwei, vice-sindaco di u Guvernu Populari Municipale di Pinghu.
9
Introduzione di u prughjettu di l'investitore10
Vice secretariu di cumitatu di partitu municipale è sindaco di discorsi ZhongXuDong, ellu prima in nome di u cumitatu municipale CPC è u guvernu municipale, à u funziunamentu liscia di u prugettu è a firma spressu cungratulazioni calde, ZhongXuDong hà dettu chì in l'ultimi anni, aderite à grande piattaforma cuscinetti grandi prughjetti, à u grande prughjettu di prumove u sviluppu, miliardi prughjettu, u mondu top 500, ntirnazziunali di l 'industria di l 'imprese, cum'è un gran numaru di high-di qualità projects.Dushan Port Economic Development Zone, unu di i trè piattaforme principali di Pinghu , hè un forte crescita di u sviluppu ecunomicu di a cità, cù una bona tendenza di sviluppu in l'ultimi anni. A firma è l'atterrissimu di i prughjetti 6 prumove ancu u sviluppu di a logistica muderna, bio-medicina, novi materiali è altre industrie di Dushan Port. , è inject more surging power in u sviluppu ecunomicu high-di qualità di Dushan Port Area è ancu Pinghu.Mr.Zhong Xudong hà dettu infine chì a firma di u cuntrattu hè u puntu di partenza di a cooperazione.I dipartimenti pertinenti di Pinghu è di a Zona di Sviluppu Economicu di u Portu di Dushan portanu più avanti u spiritu di "Dianxiao Err", creanu un ambiente cummerciale di prima classe, facenu sforzi cuncertati per accelerà u prugettu, è sfurzaranu per a fine è a produzzione anticipata di u prughjettu. project.We speremu dinù chì vi ponu più prumove Pinghu è intruduce più prughjetti high-di qualità à Pinghu à spinta Pinghu sviluppu è ghjunghje sin'à una situazione win-win.
U ritrattu
Quist'annu hè l'iniziu di l'implementazione di a pianificazione "differenza", u portu di dushan zona di sviluppu ecunomicu cum'è u pinghu "un filu d'argentu di Phnom Penh nucleare" mudellu di sviluppu di "Polu Sud" è "oru d'oru d'argentu" node, pinghu hè a chjave. à custruì un sviluppu industriale a piattaforma principali, dipoi st'annu, curriri avanti, perseguite, soprattuttu per grande forte, cresce l'intensità di l'industria digitale attrae,Un prughjettu di dece miliardi di yuan hè statu firmatu, è dui prughjetti sò stati compiuti.U capitale straneru cuntrattu hè statu 98 milioni di dollari americani, chì rapprisentanu 54,4% di u compitu annuale. Completatu 63,3511 milioni di dollari americani di capitale straneru, 71,18% di u mira annuale; L'investimentu domesticu attuale fora di a cità hà righjuntu 3,086 miliardi di yuan, 56,63% di u scopu annuali; Cumplettu l 'ecunumia digitale cù 323 millioni di yuan di funds.Oday, a firma è u stabilimentu di prughjetti 6 hà injected forti impetus à a realizazione di u "Dagang Dream" è l'accelerazione di custruzzione ecunomica vicinu à u portu.Ùn ci scurderemu micca a nostra aspirazione originale, cuntinuemu à curriri, è accolta u centenariu di a fundazione di u Partitu cù eccellenti rializazioni di sviluppu di alta qualità.

Introduzione di investitori è prughjetti

JD Group Dushangang Modern E-commerce Industrial Park Project
L'investitore, Jingdong Group, classificatu 102u in u 2020 Fortune Global 500, hè statu listatu nantu à a Borsa di NASDAQ in i Stati Uniti in May 2014. Hè una impresa di e-commerce in Cina. JD Intelligent Industry Development Group hè una subsidiaria. di JD Group chì furnisce una gestione di l'asset infrastrutturali è servizii cumpleti. Questa volta, hè previstu d'investisce è di custruisce un Parcu Industriale Modernu di E-commerce di Jingdong Dushan Port in a Zona di Sviluppu Economicu di u Portu di Dushan, in modu di furmà un parcu industriale cumpletu chì integra l'intelligenza integrata, data center, e-commerce transfruntiera, è mudernu high-standard warehouse.The investimentu tutali di u prugettu hè 3,6 miliardi yuan, l 'investimentu tutali di a prima fase hè circa 1 miliardi yuan, è u prughjettu terra hè 134 mu.

Sfruttate u prughjettu di l'aumentu di capitale di puclomide farmaceutica
Pioneer Pharmaceutical hè una sucietà chì si focalizeghja nantu à a ricerca è u sviluppu di droghe innovative, a ricerca è l'industrializazione di terapie innovative.In u 2020, hà da esse listatu nantu à u cunsigliu principale di a Borsa di Hong Kong, è hè impegnatu à diventà un capu in a ricerca, u sviluppu è a cummercializazione di terapie innovative. Zona, cù un investimentu tutale pianificatu di $ 105 milioni è un capitale novu registratu di $ 33,5 milioni, chì copre una zona di terra di circa 42 mu.Hè principarmenti ingaghjati in a pruduzzione è a vendita di prughjettu proclutamine cù una pruduzzione annuale di 63 tunnellate, è i prudutti principali sò proclutamine è foritane.Indicazioni: COVID-19, cancro di prostata resistente à a castrazione metastatica è cancro di senu metastaticu, alopecia androgena è acne. Dopu à a fine di u prugettu, hè previstu di ottene un fatturatu annuale di vendita di 2,5 miliardi di yuan è un ingaghjamentu fiscale di 80 milioni di yuan.
Lifengtai pruduzzione annuali di 60,000 tunnellate di novu prughjettu di additivi speciali elettroni
L'opere (Hong Kong) co., LTD.Hè una cullizzioni in fabbriche è centru di ricerca è sviluppu, a gestione di a produzzione hè una sucietà cumpleta, hè un agentu spumante chimicu prufessiunale, stabilizzatore di calciu zincu è lubrificanti plastichi di legnu WPC è additivi speciali è fornitori di materie prime, è u servitore è i mutori di tecnulugia di spuma. , legnu è plastica, hà vintu parechji patenti d'invenzione naziunale. U pianu hè di invistisce in a custruzzione di materiali speciali elettronichi di ricerca è sviluppu è prughjettu di fabricazione in Dushan Port Economic Development Zone, cù una pruduzzione annuale di 60 000 tunnellate di novu ausiliari elettronicu speciale, l'investimentu tutale di u prugettu hè di 105 milioni di dollari, u capitale registratu hè di 35 milioni di dollari, l'usu di a terra hè di circa 58 mu, u valore di pruduzzione annuale hè di circa 1,2 miliardi di yuan, l'impositu annuale hè di circa 48 milioni di yuan.

SoveraPrughjettu di l'equipaggiu di Macchine di Imballaggio Intelligente
Prestu un veru gruppuhè una cullizzioni di prudutti d'automatizazione di ricerca è sviluppu è fabricazione, cuncepimentu è serviziu di suluzione d'automatizazione di l'impresa, fabbrica tutte e coperture intelligenti cù l'integrazione di l'imprese high-tech, u pinu sichuan hè a marca di riferimentu di China, l'industria di l'automatizazione di imballaggio in Cina piglia a guida in ricerca è sviluppu indipindenti manifattura machini imballaggio, machini alimentariu è equipaggiu, l'esistenti 128 patents.The pianu hè di stallà una impresa di fabricazione in Dushan Port Economic Development Zone, impegnati in ricerca è sviluppu, pruduzzione è vendita di l'attrezzatura di linea di pruduzzioni di imballaggio automaticu, principarmenti cumpresi l'attrezzatura di imballaggio adattatu per i bisogni di ogni ghjornu, forniture di salute è campi alimentari di divertimentu è bracciu meccanicu intelligente, etc.. L'investimentu tutale di u prugettu hè di 1 miliardi di yuan, u capitale registratu hè di 350 milioni di yuan, è a terra hè di circa 90 mu. .Dopu à u cumpletu è u funziunamentu, hè previstu chì i rivenuti annuali di vendita ghjunghjenu à 1 miliardo di yuan è l'impositu annuale serà di 50 milioni di yuan.
.
Parcu industriale di l'economia digitale di l'Università di Zhejiang Light Pinghu
Zhejiang zhejiang University Light Technology Co., LTD.Hè una impresa affiliata di l'università di zhejiang, chì hè una impresa d'alta tecnulugia basatu annantu à i laboratorii naziunali di l'università di zhejiang è l'istituti di l'università di zhejiang. L'investimentu di u prughjettu in u portu di Dushan a zona di sviluppu ecunomicu custruzzione di u parcu industriale di l'economia digitale, l'investimentu tutale di u prugettu. 1 miliardi di yuan, capitale registratu di 300 milioni di yuan, circa 107 ettari di terra, a luce di a custruzzione di u centru d'innuvazione università zhejiang, u centru di dimostrazione digitale di a scienza è a tecnulugia, a basa di l'industrializazione di a tecnulugia digitale, a basa di cultivazione di persona talentu di alta abilità, l'intruduzioni di l'impresa di a catena di l'economia digitale è a squadra di l'innuvazione, Focus nantu à u sviluppu di a fabricazione di l'equipaggiu high-end, l'infurmazione elettronica, l'automobile intelligente cunnessa è altre industrie digitale è industrie di supportu, per furnisce un supportu intellettuale è una piattaforma impurtante per u sviluppu di l'industria di l'economia digitale di Pinghu. .
Novu Prughjettu di Denitration Catalyst (Talent).
U prugettu lanciatu da fudan professore universitariu è a so squadra, s'appoghjanu nant'à u dipartimentu di l'ambiente di l'università fudan è u laboratoriu chjave di l'università fudan per u cuntrollu di l'inquinamentu di particelle di l'aria, u sviluppu successu di una nova generazione di catalizzatore di denitration ambientale à bassa temperatura, i risultati di ricerca hà vintu u secondu premiu di scienze naturali è tecnulugia di Shanghai, u prughjettu di ottene in u 2020 a quarta tazza "barca rossa" jiaxing cumpetizione di l'imprenditorialità glubale primu prize.This volta, in l'attellu di u Centru di Innuvazione Two di Dushan Port Economic Development Zone, simu impegnati in a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di i materiali core di u catalizzatore di denitrificazione di nova generazione.L'investimentu tutale di u prugettu hè di 10 milioni di yuan, è a pruduzzione annuale stimata di i materiali core di u catalizzatore hè 4000m³.Dopu à quessa, l'inguernu di vendita annuale stimatu hè di 100 milioni di yuan, è l'impositu annuale hè di 6 milioni di yuan.


Tempu di post: Jul-08-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!