Macchine di imballaggio cù sigillatura di forma verticale (VFFS)sò aduprati in guasi ogni industria oghje, per una bona ragione: Sò suluzioni d'imballaggio veloci è ecunomiche chì cunservanu un preziosu spaziu in a pianta.
Furmazione di sacchetti
Da quì, u filmu entra in un assemblaggio di tubi di furmazione. Quandu ghjunghje à a cresta di a spalla (collare) di u tubu di furmazione, hè piegatu intornu à u tubu in modu chì u risultatu finale sia una lunghezza di filmu cù i dui bordi esterni di u filmu chì si sovrapponenu. Questu hè l'iniziu di u prucessu di furmazione di u saccu.
U tubu di furmazione pò esse stallatu per fà una guarnizione à sovrapposizione o una guarnizione à aletta. Una guarnizione à sovrapposizione si sovrappone à i dui bordi esterni di u film per creà una guarnizione piatta, mentre chì una guarnizione à aletta unisce l'internu di i dui bordi esterni di u film per creà una guarnizione chì sporge, cum'è una aletta. Una guarnizione à sovrapposizione hè generalmente cunsiderata più esteticamente piacevule è usa menu materiale chè una guarnizione à aletta.
Un encoder rotativu hè piazzatu vicinu à a spalla (collare) di u tubu di furmazione. U filmu in muvimentu in cuntattu cù a rota di l'encoder u guida. Un impulsu hè generatu per ogni lunghezza di muvimentu, è questu hè trasferitu à u PLC (controllore logicu programmabile). L'impostazione di a lunghezza di u saccu hè impostata nantu à u schermu HMI (interfaccia umanu-macchina) cum'è un numeru è una volta raggiunta sta impostazione, u trasportu di u filmu si ferma (Solu nantu à e macchine à muvimentu intermittente. E macchine à muvimentu cuntinuu ùn si fermanu micca).
Data di publicazione: 27 di lugliu di u 2021

