Cumu fà u sigillu di riempimentu di forma verticale VFFS Funziona

Macchine di imballaggio di sigilli di riempimentu di forma verticale-1

Macchine di imballaggio di forma verticale (VFFS).sò usati in guasi ogni industria oghje, per una bona ragiuni: Sò suluzioni imballaggi veloci è ecunomichi chì conservanu u spaziu preziosu di a pianta.

Formazione di sacchetti

Da quì, a film entra in un assemblea di tubu formante.Cume cresce l'spalla (collare) nantu à u tubu di furmazione, hè plegatu intornu à u tubu in modu chì u risultatu finali hè una durata di film cù i dui bordi esterni di a film chì si sovrapponenu.Questu hè u principiu di u prucessu di furmazione di sacchetti.

U tubu di furmazione pò esse stallatu per fà un sigellu di volta o un segellu di aletta.Un sigillo di volta si sovrappone à i dui bordi esterni di a film per creà un segellu pianu, mentre chì un segellu di l'aletta si marita cù l'internu di i dui bordi esterni di a film per creà un sigillo chì spunta, cum'è una pinna.Un sigellu di volta hè generalmente cunsideratu più esteticamente piacevule è usa menu materiale ch'è un sigillo d'aletta.

Un codificatore rotativu hè situatu vicinu à a spalla (collare) di u tubu di furmazione.U filmu in muvimentu in cuntattu cù a rota di codificatore u conduce.Un impulsu hè generatu per ogni longu di u muvimentu, è questu hè trasferitu à u PLC (controller logic programmable).U paràmetru di a lunghezza di u saccu hè stabilitu nantu à a pantalla HMI (interfaccia umana di a macchina) cum'è un numeru è una volta chì questu paràmetru hè ghjuntu, u trasportu di film si ferma (Solu nantu à e macchine di movimentu intermittenti. E macchine di muvimentu cuntinuu ùn si fermanu micca).

Macchine di imballaggio di sigilli di riempimentu di forma verticale-2


Tempu di Postu: Jul-27-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!