Cumu funzionanu e macchine di imballaggio verticali cù sigillatura à forma verticale (VFFS)?

Macchine di imballaggio cù sigillatura di forma verticale (VFFS)sò aduprati in guasi ogni industria oghje, per una bona ragione: Sò suluzioni d'imballaggio veloci è ecunomiche chì cunservanu un preziosu spaziu in a pianta.
 
Ch'è vo siate novu in u mondu di e macchine d'imballaggio o chì abbiate digià parechji sistemi, hè prubabile chì site curiosu di sapè cumu funzionanu. In questu articulu, vi spiegheremu cumu una macchina di riempimentu è sigillatura verticale trasforma un rotulu di film d'imballaggio in un saccu finitu prontu per esse adupratu.
 
E macchine d'imballaggio verticali simplificate partenu da un grande rotulu di film, u formanu in un saccu, riempienu u saccu cù u pruduttu è u sigillanu, tuttu in modu verticale, à velocità finu à 300 sacchi per minutu. Ma ci hè assai di più chè què.
 
1. Trasportu è rilassamentu di film
E macchine d'imballaggio verticali utilizanu un unicu fogliu di materiale di film arrotolato intornu à un core, generalmente chjamatu rollstock. A lunghezza cuntinua di u materiale d'imballaggio hè chjamata film web. Stu materiale pò varià da polietilene, laminati di cellofanu, laminati di foglia d'aluminiu è laminati di carta. U rotulu di film hè piazzatu nantu à un gruppu di mandrini in u fondu di a macchina.
 
Quandu a macchina d'imballaggio VFFS hè in funzione, u film hè generalmente tiratu fora di u rotulu da nastri di trasportu di u film, chì sò pusizionati à u latu di u tubu di furmazione chì si trova à a parte anteriore di a macchina. Stu metudu di trasportu hè u più utilizatu. In certi mudelli, e mascelle di sigillatura stesse afferranu u film è u tiranu versu u bassu, trasportendulu attraversu a macchina d'imballaggio senza l'usu di nastri.
 
Una rota di svolgimentu superficiale motorizzata opzionale (svolgimentu putente) pò esse installata per guidà u rotulu di film cum'è aiutu à l'azionamentu di i dui nastri di trasportu di u film. Questa opzione migliora u prucessu di svolgimentu, in particulare quandu i rotuli di film sò pesanti.
 
2. Tensione di a pellicola
vffs-packaging-machine-film-svolgimento-e-alimentazioneDurante u svolgimentu, u film hè svoltu da u rotulu è passa sopra un bracciu ballerino chì hè un bracciu pivotante ponderatu situatu in u fondu di a macchina di imballaggio VFFS. U bracciu incorpora una seria di rulli. Mentre u film si trasporta, u bracciu si move in su è in giù per mantene u film sottu tensione. Questu assicura chì u film ùn si move micca da un latu à l'altru mentre si move.
 
3. Stampa opzionale
Dopu à a ballerina, a pellicola passa tandu per l'unità di stampa, s'ella ne hè stallata una. E stampanti ponu esse termiche o à gettu d'inchiostru. A stampante mette e date/codici desiderati nantu à a pellicola, o pò esse aduprata per mette marchi di registrazione, grafica o loghi nantu à a pellicola.
 
4. Seguimentu è pusizionamentu di u filmu
vffs-packaging-machine-film-tracking-positioningUna volta chì u film hè passatu sottu à a stampante, passa davanti à a fotocellula di registrazione. A fotocellula di registrazione rileva a marca di registrazione nantu à u film stampatu è, à u so tornu, cuntrolla e cinghie di tirata in cuntattu cù u film à u tubu di furmazione. A fotocellula di registrazione mantene u film pusizionatu currettamente in modu chì u film sia tagliatu in u locu apprupriatu.
 
Dopu, u film passa davanti à sensori di tracciamentu di u film chì rilevenu a pusizione di u film mentre viaghja per a macchina di imballaggio. Se i sensori rilevenu chì u bordu di u film si sposta fora di a pusizione nurmale, un signale hè generatu per spustà un attuatore. Questu face chì tuttu u carru di u film si sposti da un latu o da l'altru secondu i bisogni per riportà u bordu di u film in a pusizione curretta.
 
5. Furmazione di sacchetti
vffs-packaging-machine-forming-tube-assemblyDa quì, u filmu entra in un assemblaggio di tubi di furmazione. Quandu ghjunghje à a cresta di a spalla (collare) nantu à u tubu di furmazione, hè piegatu intornu à u tubu in modu chì u risultatu finale sia una lunghezza di filmu cù i dui bordi esterni di u filmu chì si sovrapponenu. Questu hè l'iniziu di u prucessu di furmazione di sacchetti.
 
U tubu di furmazione pò esse stallatu per fà una guarnizione à sovrapposizione o una guarnizione à aletta. Una guarnizione à sovrapposizione si sovrappone à i dui bordi esterni di u film per creà una guarnizione piatta, mentre chì una guarnizione à aletta unisce l'internu di i dui bordi esterni di u film per creà una guarnizione chì sporge, cum'è una aletta. Una guarnizione à sovrapposizione hè generalmente cunsiderata più esteticamente piacevule è usa menu materiale chè una guarnizione à aletta.
 
Un encoder rotativu hè piazzatu vicinu à a spalla (collare) di u tubu di furmazione. U filmu in muvimentu in cuntattu cù a rota di l'encoder u guida. Un impulsu hè generatu per ogni lunghezza di muvimentu, è questu hè trasferitu à u PLC (controllore logicu programmabile). L'impostazione di a lunghezza di u saccu hè impostata nantu à u schermu HMI (interfaccia umanu-macchina) cum'è un numeru è una volta raggiunta sta impostazione, u trasportu di u filmu si ferma (Solu nantu à e macchine à muvimentu intermittente. E macchine à muvimentu cuntinuu ùn si fermanu micca).
 
U film hè tiratu in ghjò da dui motori à ingranaggi chì azionanu e cinghie di trazione à frizione situate da ogni latu di u tubu di furmazione. E cinghie di trazione chì utilizanu l'aspirazione à vuoto per afferrà u film d'imballaggio ponu esse sustituite da e cinghie di frizione se vulete. E cinghie di frizione sò spessu cunsigliate per i prudutti pulverulenti postu chì subiscenu menu usura.
 
6. Riempimentu è sigillatura di sacchetti
VFFS-packaging-machine-horizontal-seal-barsAvà u filmu si fermerà brevemente (nantu à e macchine di imballaggio à muvimentu intermittente) affinchì u saccu furmatu possi riceve a so sigillatura verticale. A barra di sigillatura verticale, chì hè calda, si move in avanti è face cuntattu cù a sovrapposizione verticale di u filmu, ligendu inseme i strati di filmu.
 
Nant'à l'equipaggiu di imballaggio VFFS à muvimentu cuntinuu, u mecanismu di sigillatura verticale ferma in cuntattu cù u filmu continuamente, dunque u filmu ùn hà micca bisognu di piantà per riceve a so cucitura verticale.
 
Dopu, un inseme di mascelle di sigillatura orizzontali riscaldate si riuniscenu per fà a sigillatura superiore di un saccu è a sigillatura inferiore di u saccu prossimu. Per e macchine di imballaggio VFFS intermittenti, u film si ferma per riceve a so sigillatura orizzontale da e mascelle chì si movenu in un muvimentu d'apertura-chiusura. Per e macchine di imballaggio à muvimentu cuntinuu, e mascelle stesse si movenu in movimenti su-giù è apertura-chiusura per sigillà u film mentre si move. Alcune macchine à muvimentu cuntinuu anu ancu dui insemi di mascelle di sigillatura per una velocità aghjunta.
 
Una opzione per un sistema di "sigillatura à fretu" hè l'ultrasoni, spessu usati in l'industrie cù prudutti sensibili à u calore o disordinati. A sigillatura à ultrasoni usa vibrazioni per induce attritu à un livellu moleculare chì genera calore solu in a zona trà i strati di film.
 
Mentre e mascelle di sigillatura sò chjuse, u pruduttu chì hè imballatu hè lasciatu cascà in u mezu di u tubu di furmazione cavu è riempitu in u saccu. Un apparecchiu di riempimentu cum'è una scala multi-testa o una riempitrice à coclea hè rispunsevule di a misurazione curretta è di u rilasciu di quantità discrete di pruduttu da lascià cascà in ogni saccu. Queste riempitrici ùn sò micca una parte standard di una macchina di imballaggio VFFS è devenu esse acquistate in più di a macchina stessa. A maiò parte di l'imprese integranu una riempitrice cù a so macchina di imballaggio.
 
7. Scaricamentu di u saccu
vffs-packaging-machine-dischargeDopu chì u pruduttu hè statu liberatu in u saccu, un cultellu affilatu in e mascelle di sigillatura à calore si move in avanti è taglia u saccu. A mascella si apre è u saccu imballatu casca. Questa hè a fine di un ciclu nantu à una macchina imballante verticale. Sicondu a macchina è u tipu di saccu, l'equipaggiu VFFS pò cumpletà trà 30 è 300 di sti cicli per minutu.
 
U saccu finitu pò esse scaricatu in un cuntainer o nantu à un trasportatore è trasportatu à l'equipaggiamenti in linea cum'è pesatrici di cuntrollu, macchine à raggi X, imballaggio di scatule o equipaggiamenti di imballaggio di cartoni.

Data di publicazione: 19 d'aprile di u 2024

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu
Chat in linea WhatsApp!