Guida di difesa d'emergenza per l'acqua di l'equipaggiu!

A piovana cuntinuu o u tempu di piogge pisanti cresce gradualmente, hè obligatu à portà risichi di sicurezza à l'attellu di machini, allora quandu invasione di ghjorni piogge / tifoni, cumu trattamentu d'emergenza di l'equipaggiu in l'acqua di l'attellu, per assicurà a sicurità?

Parti meccaniche

Disconnect tutte l'alimentazione dopu chì l'acqua hè versata in u dispusitivu per assicurà chì u dispusitivu hè disconnected from the power grid.

Quandu ci hè un putenziale acqua in l'attellu, per piacè fermate immediatamente a macchina è spegne l'alimentazione principale per assicurà a sicurità di l'equipaggiu è di u persunale. In cundizioni limitati, a prutezzione di i cumpunenti core, cum'è u mutore principale, u touch screen, etc., pò esse trattatu da pad locale.

Se l'acqua hè stata entrata, l'accionamentu, u mutore è i cumpunenti elettrici circundanti di l'acqua seranu disassemblati, lavati cù l'acqua, pulite bè i cumpunenti, assicuratevi di lavà u sedimentu residuale, hè necessariu di disassemble è pulisce è secca completamente.

Dopu l'asciugatura per lubricate cumplettamente, per ùn arrugginà, affettanu a precisione.

Sezione di cuntrollu elettricu

Eliminate i cumpunenti elettrici in tutta a scatula elettrica, pulite cù l'alcohol, è siccate completamente.

I tecnichi cunnessi duveranu fà una prova d'insulazione nantu à u cable, cuntrolla currettamente u circuitu, l'interfaccia di u sistema è altre parti (reconnetta quant'è pussibule) per evità u difettu di cortu circuitu.

I cumpunenti elettrici completamente secchi sò verificati separatamente è ponu esse installati solu per l'usu dopu esse verificati intactu.

prestu veru-1

Parti idrauliche

Ùn apre micca a pompa di l'oliu di u mutore, perchè l'acqua in l'oliu idraulicu pò entre in u sistema di pipeline idraulicu di a macchina dopu l'apertura di u mutore, risultatu in a corrosione di i cumpunenti idraulichi metallichi.

Sostituite tuttu l'oliu idraulicu.Pulisci u cisterna di l'oliu cù l'oliu di lavatu è pulisce un pannu di cuttuni prima di cambià l'oliu.

prestu veru-2

Servomotore è sistema di cuntrollu

Eliminate a bateria di u sistema u più prestu pussibule, pulite i cumpunenti elettrici è i circuiti di circuiti cù l'alcoolu, asciugà cù l'aria è poi secca per più di 24 ore.

Separate u stator è u rotore di u mutore, è asciugate u bobinamentu di u stator.La résistance d'isolement doit être supérieure ou égale à 0,4 m ω.U cuscinettu di u mutore deve esse sguassatu è pulitu cù benzina per verificà s'ellu pò esse usatu, altrimenti u cuscinettu di a listessa specificazione serà rimpiazzatu.


Tempu di posta: 30-lugliu-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!