Tendenze di sviluppu di l'applicazioni servo

L'applicazione di u sistema servo AC digitale hè più è più largamente, è u requisitu di l'utilizatori per a tecnulugia di servo drive hè sempre più altu.In generale, a tendenza di u sviluppu di u sistema servo pò esse riassuntu cum'è i seguenti aspetti:

01 integratu

Attualmente, i dispusitivi di output di u sistema di cuntrollu servo sò più è più aduprendu i novi dispusitivi semiconductor di putenza cù una alta frequenza di commutazione, chì integra e funzioni di isolamentu di input, frenu di cunsumu d'energia, sopra-temperatura, sopra-tensione, prutezzione di più currente. è u diagnosticu di difetti in un picculu modulu.

 Cù a stessa unità di cuntrollu, sempre chì i paràmetri di u sistema sò stabiliti da u software, u so rendimentu pò esse cambiatu.Ùn pò micca solu aduprà i sensori cunfigurati da u mutore stessu per furmà un sistema di regulazione semi-chjusu, ma ancu pò esse cunnessu cù sensori esterni cum'è a pusizione, a velocità, i sensori di torque, etc., per furmà un pienu d'alta precisione. sistema di regulazione in circuitu chjusu.

 Stu altu gradu di integrazione riduce significativamente a dimensione di u sistema di cuntrollu generale.

 02 intelligente

 Attualmente, u nucleu servo di cuntrollu internu adopra soprattuttu u novu microprocessore d'alta velocità è un processatore di signali digitale speciale (DSP), in modu di realizà u sistema servo completamente digitale.A digitalizazione di u sistema servo hè u prerequisite di a so intellectualizazione.

U rendiment intelligente di u sistema servo hè mostratu in i seguenti aspetti

Tutti i paràmetri di u funziunamentu di u sistema pò esse stabilitu da u prugrammu attraversu dialogu omu-macchina.Siconda, tutti anu a funzione di autodiagnosi è analisi di difetti.

 Siconda, tutti anu a funzione di autodiagnosi è analisi di difetti.È a funzione di l'autotuning paràmetru.

Comu hè cunnisciutu da tutti, a sintonizazione di i paràmetri di u sistema di regulazione in circuitu chjusu hè un ligame impurtante per assicurà l'indici di rendiment di u sistema, è hà ancu bisognu di più tempu è energia.

 L'unità servo cù funzione d'autotuning pò stabilisce automaticamente i paràmetri di u sistema è realizà l'ottimisazione automaticamente attraversu parechje prove.

 03 in rete

 U sistema servo in rete hè a tendenza inevitabbile di u sviluppu di a tecnulugia d'automatizazione cumpleta, è hè u pruduttu di a cumminazione di tecnulugia di cuntrollu, tecnulugia di computer è tecnulugia di cumunicazione.Fieldbus hè un tipu di tecnulugia di cumunicazione digitale chì hè applicata à u situ di produzzione è implementa a tecnulugia di cumunicazione digitale bidirezionale, seriale è multi-node trà l'equipaggiu di campu è l'equipaggiu di campu è u dispusitivu di cuntrollu.

 Fieldbus hè stata largamente usata in a trasmissione di scambii d'infurmazioni trà i sistemi servo, sistemi servo è altri dispositi periferichi cum'è HMI, (cù funzione di muvimentu) controller programmable PLC, etc.

 Questi protokolli di cumunicazione furniscenu a pussibilità di un cuntrollu sincronu multi-assi in tempu reale è sò ancu integrati in certi servo drives per ottene una affidabilità distribuita, aperta, interconnessa è alta di u sistema servo.

 04 facilitazione

 Quì "Jane" ùn hè micca simplice, ma cuncisu, hè secondu l'utilizatore, l'utilizatore usa a funzione servo per rinfurzà, cuncepitu è ​​raffinatu, è darà una parte di a funzione ùn hè micca utilizata per simplificà, riducendu u costu di u sistema servo, per i clienti à creà più prufitti, è da streamlining certi cumpunenti, riduce u risidui di risorse è amichevuli di l 'ambiente.

 "Facile" quì significa chì a prugrammazione di u software è u funziunamentu di u sistema servo hè sviluppatu è cuncepitu da u puntu di vista di l'utilizatori, è strives per esse simplice è faciule per l'utilizatori di debug.

34


Tempu di Postu: Apr-13-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!